Nome
do xogo
|
Pepes y
Pepitas
|
Idade
recomendada
|
Más de 3.
|
Número
de participantes
|
Más de 6
|
Duración
|
10 min
aproximadamente.
|
Espazo
|
Exterior
|
Obxectivos
|
Desarrollar
a motricidade grosa, a velocidade de reacción e fomentar a atención.
|
Tipo
de xogo
|
Competitivo
|
Organización
do espazo
|
Un espacio
amplio delimitado.
|
Recursos
necesarios
|
MATERIAL; banderíns
para delimitar o campo.
HUMANO:
un director de equipo. E nenos/as
|
Desenvolvemento
do xogo
|
Existen
dous equipos, que se colocan en fila espalda contra espalda (do equipo
contrario), un equipo son “Pepes” e o outro “Pepitas”. Cando o director de
xogo grite -¡Pepes!, éstos téñense que xirar rápidamente e corren tras o
equipo contrario. Se o director grita ¡Pepitas!, éstos se xiran e persiguen
ao outro equipo. Cada membro que consigan coller, será un punto para o
equipo. O campo está, e é obrigatorio correr en línea reta.
|
Variantes,
modificacións, adaptacións
|
Para
traballar con nenos pequenos, pódese cambiar as consignas para que non sean
tan similares; tigres e leóns.
ADAPTACIONES:
para nenos con sordera, cambiar as consignas verbales por tarxetas de
identificación.
|
Este xogo é moi divertido. Cando era pequena, xogaba moitas veces e pasabámolo xenial. É un xogo competivo, pero nembargantes e cooperativo xa que tes que mirar polo teu equipo. Con iste xogo podemos mellorar a atención dos nenos/as, as relacións cos compañeiros maila motricidade grosa. É unha forma divertida de que os nenos melloren a sua orientación no espazo. E como se poden facer adaptacións, poden xogar todos os nenos.
Non atopei ningún vídeo relacionado con este xogo, pero aquí vos deixo un xogo moi divertido: ¡ atrapar la oveja! que lles xudar a mellorar a coordinación física e a cordinación de movementos.
http://www.youtube.com/watch?v=gwAMtBxsT-4
Non atopei ningún vídeo relacionado con este xogo, pero aquí vos deixo un xogo moi divertido: ¡ atrapar la oveja! que lles xudar a mellorar a coordinación física e a cordinación de movementos.
http://www.youtube.com/watch?v=gwAMtBxsT-4
Ningún comentario:
Publicar un comentario